God Jul och Gott nytt år!

 
 
Hela jul helgen försvann helt plötsligt och jag hann inte med allt! Jag ligger fortfarande lite efter med allt jag behöver göra! Det var stressigt på jobbet så man blir helt slut och inte blir det bättre att inleda det nya året med att åka till finland och sitta där med ångest hela dagarna och få panik ångest attacker på nätterna (jag sov knappt nått därborta) allt på grund av mitt psyko ex.

Men jag känner mig iallafall okej nu, lagomt stabil för att fungera i ett normalt samhälle. Det här året ska bli fullt av massor med söta saker och gulliga kläder! Så nog med det jobbiga, nu blir det bara positivt!!
 
(BTW krachade min dator helt i mellandagarna så jag vet inte hur ofta jag kommer att uppdatera tills jag skaffat mig en ny!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback