Snart ett paket påväg!

 
Lyckades i sista sekund efter att jag upptäckt att någon bjudit över mitt max bud skicka iväg ett mail till min shopping service att höja maxbudet, vilket resulterade i att jag vann sista auktionen jag budat på! Så snart är denna väska på bilden och även massa andra underbara grejer på väg hem till mig! Skuttade runt några minuter av glädje då jag såg att jag vunnit (trodde jag skulle förlora auktionen). Jag hoppas bara att grejerna hinner till shopping servicen och attde hinner skicka så att jag hinner få allt innan jag åker till Italien nästa vecka! Är lite smått orolig.

*bilden är tagen ifrån den auktion jag budade på, så bilden tillhör säljaren*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback