Saknar Japan!

 
Har små planer på att åka tillbaka till Japan nästa sommar, och när man sitter i sådanna funderingar så minns man allt roligt som man har haft där. Inte minst av allt saknar jag nog mina "små systrar" mest. Galna, men söta! Jag är så glad över att jag valde den familj jag gjorde, fastän jag hade funderat på att välja en annan eftersom i den här familjen fanns det inte mamma. Men att vara därborta och få uppleva hur lilla Yuri (hon till vänster) fick börja skolan, att få vara deras "stora syster", att de sedan fick en mamma (pappan och hans fästmö som jag tror blev förlovade när jag var där, gifte sig någon vecka innan jag åkte hem) och hur kul jag och hon hade, delade hemligheter, pratade om skillnaden mellan Japan och Sverige, mat osv. 

Vill verkligen tillbaka!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback