suck..posten

 
Jag fick en avi i torsdags om att jag missat leveransen och att jag kunde hämta mitt paket på närmasta postuthämnings ställe. I lördags åkte jag för att hämta ut mitt paket, men de kunde inte hitta det så de trodde att det skulle komma på måndagen. Så jag åkte dit igår för att hämta ut mitt paket MEN! det fanns inte där! De på ica försökte få tag på posten och till slut så fick jag bara uppmaningen att ringa numret på avin, vilket jag gjorde så fort jag kommit hem.... Kom inte fram, det enda jag fick veta var att en telefonröst berättade för mig exakt vad jag hade läst på posten.se om vars mitt paket skulle befinna sig. Just precis i detta ögonblick "transporteras" mitt paket...det har den gjort sedan i torsdags! Är bara lagomt less på posten! 

Jag hoppas verkligen att jag får tag på paketet snart...helst innan jul!

Ursäkta att jag klagar, men blir bara så less!

*bilden är elakt snodd från google*
 

Kommentarer
eline säger:

hahaha, klockren!

2013-12-18 | 16:02:38
Bloggadress: http://elinenorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback